loading...
صدای ایران
راهنمای دانلود

سلام دوستان


امید وارم خسته نباشید


برخی از موزیک ها بعد کلیک بر روی دانلود به صورت آنلاین پخش می شود که در این گونه موارد باید روی پلیر آهنگ که در صفحه جدید باز می شود کلیک راست کنید و گزینه save audio az رو بفشارید .


دوستان لطفا پس از دانلود نظر خودتون رو درباره اهنگ مورد نظر بیان کنید .

sajjadie بازدید : 22 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم :

مرد که گریه میکنه کوه که غصه میخوره
یعنی هنوزم عاشقه یعنی دلش خیلی پُره
آدم که زخم قلبو با نمک دوا نمیکنه
عشقشو توی خلوتش شما صدا نمیکنه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

♫♫♫♫♫♫

بگو به هردوتای ما یه فرصته دیگه برای زندگی میدی
بگو که حال و روز این صدای خسته ی گرفتمو تو فهمیدی
تورو خدا نگو دلت یه عالمه از اینکه عاشقه پشیمونه
بگو که زخم رو دلم کنار تو همیشه تا ابد نمیمونه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

منبع : pop-music.ir

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

دانلود با کیفیت 128 - 3.18 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.18 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 425
  • بازدید کلی : 2,240